AIA Public Takaful Kini Menggunakan ePolicy

AIA Public Takaful Kini Menggunakan ePolicy


ePolicy AIA Public Takaful
ePolicy AIA Public Takaful


Untuk makluman semua, kini AIA Public Takaful menggunakan ePolicy sebagai ganti kepada hard copy buku polisi. Ini sebenarnya lebih baik dan mudah diakses melalui my AIA.

ePolicy ini boleh di download bila bila masa dan boleh di akses malalui komputer, tab dan juga telefon bimbit bila bila masa.

Banyak kes di mana pemilik buku polisi hard copy telah kehilangan setelah disimpan selama bertahun. Mungkin juga akibat tersalah letak, dan mungkin juga akibat bencana seperti kebakaran dan banjir.

Saya amat menggalakkan penggunaan ePolicy di mana ketika ini fail PDF sudah boleh diakses dan dihantar melalui aplikasi Whatsapp. Anda boleh muat turun dan hantar polisi anda kepada mana mana peranti yang anda ingin akses. Mudah kan?


Untuk lebih Tips Terkini, Sila LIKE Page FB Saya https://www.facebook.com/PakarTakafulAIA
 
Jika Anda SERIUS nak mulakan Polisi Takaful AIA,
Semak Dahulu Harga! (Free Quotation)

Sila whatsapp saya untuk mohon quotation percuma. Saya bantu anda, jom....Plan now!

6 Info diperlukan:

Nama Penuh
Tarikh Lahir
Nama Penuh Jawatan Pekerjaan
Taraf Merokok ya/tidak
Taraf Kesihatan Sekarang
Bajet sebulan

Contoh:
Ali bin Ahmad
11/03/1980
Technician Aircond  <-- jangan technician sahaja.Pastikan nama penuh
Tidak
Sihat
RM300

whatsapp ke = www.wasap.my/60134555888/QuotationMedicalCard


* Semua maklumat adalah pendapat peribadi saya dan tidak mewakili mana-mana syarikat insurans dan takaful. Sila hubungi syarikat insurans dan takaful terlibat untuk maklumat lanjut. Semua maklumat dalam blog ini tidak dibenarkan untuk disebarkan atau diterbit semula tanpa kebenaran saya.