Jom Apply Insurans Anda Secara Mudah Online Sahaja! Whatsapp FairuzRamli 0134555888

Sebelum memulakan bicara, saya perkenalkan diri saya. Nama saya Fairuz Ramli. Saya merupakan Konsultan Profesional AIA Public Takaful. Saya personally dapati pakej dan kelebihan AIA Public Takaful adalah yang terbaik ketika ini. Jika anda buat research dan perbandingan, pasti banyak kelebihan di AIA Public Takaful. Saya tidak menjual insurans, saya konsultan anda. Apa tugas konsultan? Saya analisis risiko keperluan insurans anda dan saya cadangkan pelan yang bersesuaian dengan bajet dan keperluan anda.
Salam perkenalan, dan selamat membaca :)

Promosi A-Life Lady360-i 2017

Promosi A-Life Lady360-i 2017

Mari mari, kita cepat cepat apply Pelan terbaru A-Life Lady360-i ini. Pelan ini khas untuk wanita dari se awal 16 tahun hingga 45 tahun.

Promosi A-Life Lady360-i 2017
Promosi A-Life Lady360-i 2017
Promosi A-Life Lady360-i 2017 ini bermula dari 18 Mei 2017 hingga 30 Jun 2017. 

Syarat utama adalah minimum Sum Cover RM100000. Mudah kan?

Anda berminat nak tau apa kebaikan Pelan A-Life Lady360-i ini? Details <KLIK SINI>

Jika anda berminat nk check harga? Boleh je whatsapp saya:

Whatsapp FairuzRamli 0134555888
Nama Penuh
Tarikh lahir

Nama Jawatan Pekerjaan
Taraf Merokok Ya/Tidak
Bajet sebulan






Copyright © Insurans AIA Public Takaful dan Medical Card Keluarga Murah Designed by azhafizah.com